Курс

UX-дизайн

Гадаєте, основне в роботі UX-дизайнера — Figma? Аж ніяк. Ми розробили фундаментальний курс про досвід користувача. Крім прототипування, ви вивчите психологію поведінки юзерів, основи юзабіліті та ключові метрики. 

АВТОР
КУРСУ

Команда skillsetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою

Перший розділ - безкоштовний
Практика в симуляторі
Онлайн в будь-який час
Нова навчика за 1 місяць

Як влаштовано навчання у симуляторі skillsetter?

У нас немає нудних лекцій та теорії заради теорії. Замість цього на нашій платформі ви одразу поринете в роботу віртуальної IT-компанії. На вас чекає вирішення реальних проблем, практичні завдання одразу паралельно з навчанням та імітація роботи у справжній айтішці.

У курсах на вас чекає лише необхідна та актуальна теорія, а практичні завдання допоможуть зафіксувати нову інформацію.

Графік навчання гнучкий — тільки ви обираєте зручний для себе час.

Кому буде корисний цей курс

Junior UX designers
Структуруєте знання та навчитеся застосовувати нові фреймворки. Отримаєте кар'єрний буст
Product managers
Пропрацюєте UX design skills, якщо ще ні
Учасникам продуктової команди
Опануйте навички для більш ефективної роботи над продуктом

Програма курсу

1.  Підготовка до проєктування

Дізнаємося, чим займається UX-дизайнер і як йому у роботі допомагають принципи дизайн-мислення. Вивчимо, яку інформацію потрібно зібрати перед створенням прототипу дизайнеру своєї команди. Розкажемо, звідки взяти ідеї для інтерфейсу твого майбутнього продукту GoBrunch.

2.  Вайрфрейми та user flow

Продумаємо ідеальний і паралельні сценарії користувача для продукту GoBrunch. Потім на основі ідей з першого розділу та сценаріїв для користувачів створимо вайрфрейми екранів та карту переходів.

3.  Елементи інтерфейсу

Покажемо команді вайфрейми програми та отримаємо фідбек від продакт-менеджера. Ознайомимося з основними елементами в інтерфейсі і потім складемо ТЗ для UI-дизайнера. А насамкінець дізнаємося, як давати фідбек дизайнеру на етапі правок.

4.  Основи юзабіліті

Відправимо дизайн-макети продукту на узгодження до команди розробників. Перевіримо продукт на зручність інтерфейсу за допомогою 10 евристик Нільсона. Наприкінці розділу покращимо поточні макети для програми GoBrunch та погодимо їх із розробниками.

5.  Психологія поведінки користувачів

Познайомимося на нашому проекті з Lead UX-дизайнером. Він розповість нам про те, які бувають основні психологічні патерни у людей під час роботи з інтерфейсом. Дізнаємося, як патерни впливають на поведінку людей у продукті та на бізнес-показники.

6.  Створення прототипу

Доопрацюємо текст у макетах продукту GoBrunch. Дізнаємося правила доброзичливого і зрозумілого тексту в інтерфейсі. Розберемо приклади гарного та поганого копірайтингу. Поставимо технічне завдання UX-копірайтеру. Насамкінець зробимо клікабельний прототип.

7.  Метрики та підготовка до релізу

Навчимося передавати прототип та макети розробникам перед релізом. Дізнаємось, за якими метриками в продукті повинен стежити UX-дизайнер. А наприкінці перевіримо роботу розробників та порівняємо готовий продукт із прототипом.

8.  Робота після релізу

Дізнаємось, що робить UX-дизайнер після запуску продукту і як він взаємодіє з командою. Вивчимо фідбек користувачів та перевіримо гіпотези з попереднього розділу. Заплануємо зміни до нової версії продукту.

9.  Фінальний проєкт

Ви станете частиною команди додатка X. Вам потрібно покращити інтерфейс продукту. Ви згенеруєте гіпотези, продумаєте новий користувальницький сценарій, оновите макети та карту переходів. А потім проаналізуєте метрики і зберете фідбек після оновлення продукту.

Почніть навчатися вже зараз

Перший розділ у курсі безкоштовний.
Спробуйте наш симулятор без прив'язки до карти 💳

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Реєструючись, ви погоджуєтесь з договором оферти та політикою конфіденційності.

Що ви отримаєте
після курсу

Нові навички

Після курсу зможете проводити UX-рісьорч, створювати варфрейми, карти переходів та клікабельні прототипи та взаємодіяти з іншими учасниками продуктової команди

Проект

Під час навчання ви двічі попрацюєте з різними проектами, які зможете додати до свого портфоліо.

Корисні матеріали

Протягом курсу ви отримуватимете доступ до шаблонів, чеклістів та інших корисних матеріалів. Їх можна (і треба) забирати собі та використовувати для вирішення реальних робочих завдань

Електронний сертифікат

Після проходження курсу ви матимете іменний електронний сертифікат. Його можна додати до Linkedin, щоб підтвердити свої нові навички

Автор курсу - практик

Команда skillsetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою

• експерти в EdTech

 створили та підтримують симулятор нетехнічних IT-професій

 у Figma не працюють, а живуть

Команда skillsetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою

Команда skillsetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою

• експерти в EdTech

 створили та підтримують симулятор нетехнічних IT-професій

 у Figma не працюють, а живуть

Чому нас люблять

Ваш майбутній
сертифікат

Після курсу ви матимете іменний електронний сертифікат. Він додасть цінності вашому портфоліо і підтвердить успішне навчання у skillsetter.

Почніть навчатися прямо зараз

Перший розділ курсу безкоштовний. У ньому ви познайомитеся з нашою платформою та форматом симулятора. Це допоможе зрозуміти, наскільки він підходить вам.

$149

$119 одним платежем

або від $40 на місяць в розстрочку на 3 місяці

Приступіть до навчання
у безкоштовному розділі

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Поширені
запитання

Яка тривалість курсу?

Близько місяця — залежить від вашого графіку та темпу.

Скільки годин на тиждень треба вчитися?

Зазвичай наші студенти приділяють курсу 5-7 годин на тиждень. Можна вчитися швидше — up to you.

Коли проходять заняття?

У нашому симуляторі ви навчаєтеся тоді, коли це зручно вам. Можете зранку перед роботою, ввечері заміть Нетфліксу чи у вихідні.

Як перевіряються завдання?

Частина завдань з автоматичною перевіркою — буде одразу зрозуміло, чи правильна відповідь. Але є відкриті завдання, де немає одної правильної відповіді. В них ви побачите відповідь від автору курсу та відповіді інших учнів — зрозумієте, як ще можна було вирішити завдання.

А що по money back?

Якщо ви пройшли не далі 3 розділу, і з моменту придбання курсу минув не більш ніж тиждень.