Проект призупинено. Менторські перевірки, групи та активності недоступні. Пропонуємо тільки самостійне навчання на платформі.
Курс

UX-дослідження


Опануйте корисну навичку та прокачайте вашу кар'єру за 1 місяць.


Практикуйтеся в симуляторі, ставайте частиною нашої спільноти та застосовуйте нові навички в роботі.

АВТОР
КУРСУ

Марія Амірханян

Head of Games UX Research and Lecturer in UX Research

Перша глава — бесплатно
Практика в симуляторі
Онлайн у будь-який час
Нова навичка за 1 місяць

Як влаштовано навчання у симуляторі skillsetter?

У нас немає нудних лекцій та теорії заради теорії. Замість цього на нашій платформі ви одразу поринете в роботу віртуальної IT-компанії. На вас чекає вирішення реальних проблем, практичні завдання одразу паралельно з навчанням та імітація роботи у справжній айтішці.

У курсах на вас чекає лише необхідна та актуальна теорія, а практичні завдання допоможуть зафіксувати нову інформацію.

Графік навчання гнучкий — тільки ви обираєте зручний для себе час.

Кому буде корисний цей курс

Початківцям в IT
Структуруєте знання та навчитеся застосовувати нові фреймворки. Закладете фундамент для кар'єрного зростання
Учасникам продуктової команди
Опануєте навичку і відразу почнете застосовувати її в роботі
Досвідченим фахівцям та керівникам
Закріпете власний досвід та знання, а також дізнаєтеся про нові підходи до роботи

Програма курсу

1.  Product Discovery. Підготовка

Разом із продакт-менеджером і CEO ви визначите стратегію розвитку продукту Booklist. Підберете інструменти для Product Discovery і розрахуєте бюджет на проведення дослідження. Визначите майбутню авдиторію продукту і знайдете респондентів.

2.  Product Discovery. Метод інтерв'ю

Дізнаєтеся, як скласти гайд і проведете перше глибинне інтерв'ю з потенційним користувачем Booklist. Виділите феномен і перевірите їх на актуальність за допомогою опитувань. Зробите звіт про результати дослідження, який допоможе зрозуміти, чи варто випускати додаток Booklist на ринок.

3.  Оцінка макетів

Ви працюватимете з дизайнером над макетами інтерфейсу. Побачите, через які етапи потрібно пройти, щоб створити прототип. Дізнаєтеся, як взаємодіяти з дизайнером на кожному з етапів. А наприкінці проведете опитування серед потенційних користувачів Booklist і затвердите колірне оформлення майбутнього прототипу.

4.  Створення прототипів

У цьому розділі вам потрібно буде вирішити, де розмістити в додатку Booklist нову кнопку з музичною фічею. Для цього проведете два тести First-Click Test і 5-Second Test, які допоможуть дізнатися думку користувачів. А ще залишите правки в прототип для дизайнера і дізнаєтеся, як підготувати прототип для демонстрації.

5.  Юзабіліті-тестування. Підготовка

У цьому розділі ви підготуєтеся до юзабіліті-тестування застосунку Booklist. Сформулюєте цілі та оберете метод тестування. Продумаєте сценарій і підготуєте завдання для користувачів. Зрозумієте, кого потрібно запросити на тестування для отримання потрібних інсайтів.

6.  Юзабіліті-тестування. Проведення

Дізнаєтеся, як провести юзабіліті-тестування так, щоб респонденти дали корисний фідбек. Виявите проблеми в інтерфейсі Booklist і проаналізуєте їх. Дізнаєтеся, на які метрики потрібно звертати увагу під час аналізу. Виберете з продактом і дизайнером, які проблеми будете розв'язувати насамперед і додасте їх до списку завдань для розробників.

7.  Підготовка до релізу

У цьому розділі ви проведете аудит застосунку Booklist і перевірите, чи готовий він до релізу. Наприкінці дамо чеклист для перевірки прототипів мобільних застосунків і сайтів.

8.  CJM

У цьому розділі ви створите Customer Journey Map для Booklist за допомогою сервісу Miro. Дізнаєтеся, як виділяти найкритичніші етапи на шляху юзера і зрозумієте, на які метрики в CJM потрібно дивитися.

9.  Нові фічі в поточному продукті

Через два тижні після релізу Booklist ви проаналізуєте, наскільки користувачі задоволені поточним продуктом. Разом із продактом застосуєте метод КАНО і затвердите нову фічу для застосунку.

10.  Фінальний проєкт

Ви станете частиною команди застосунку FatSecret. Вони хочуть додати нові фічі в поточний продукт. Вам належить вибрати найважливішу фічу для продукту за допомогою методу КАНО. Потім ви проведете Product Discovery, внесете зміни в прототип і організуєте юзабіліті-тестування. Після вивчіть CJM продукту і визначте ключові метрики для відстеження результатів впровадження нової фічі.

Почніть навчатися вже зараз

Перший розділ у курсі безкоштовний.
Спробуйте наш симулятор без прив'язки до карти 💳

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Реєструючись, ви погоджуєтесь з договором оферти та політикою конфіденційності.

Що ви отримаєте
після курсу

Нові навички

Ви працюватимете у віртуальній IT-компанії. Після курсу ви навчитеся ставити цілі та гіпотези дослідження, проводити глибинні інтерв'ю, тестувати макети за допомогою First-Click Test і 5-Second Test, проводити юзабіліті-тестування

Доступ до спільноти професіоналів

Під час навчання ви познайомитеся з учнями та випускниками курсу. Ви зможете перейняти експертизу інших фахівців і налагодити корисний нетворкінг

Шаблони та приклади документів

Після курсу ви отримаєте доступ до шаблонів, формул і документів. Їх можна використовувати для вирішення реальних робочих завдань

Електронний сертифікат

Після проходження курсу у вас буде іменний електронний сертифікат. Його можна додати в Linkedin, щоб підтвердити свої нові навички

Автор курсу - практик

Марія Амірханян

Head of Games UX Research and Lecturer in UX Research

Експерт у галузі дослідження та управління користувацьким досвідом на всіх життєвих циклах продукту. Розробляє стратегії дослідження ігрових продуктів. У Марії 80 ігор в оперуванні та понад 150 у портфоліо.

- Проводила дослідження більш ніж на 150 проєктах з GameDev, FoodTech і E-Commerce.
- Провела понад 700 глибинних інтерв'ю.
- Спікер конференцій UX-Марафон, The Big Deal, DevGAMM
- Викладач курсу UX-дослідника

Марія Амірханян

Head of Games UX Research and Lecturer in UX Research

Марія Амірханян

Head of Games UX Research and Lecturer in UX Research

Експерт у галузі дослідження та управління користувацьким досвідом на всіх життєвих циклах продукту. Розробляє стратегії дослідження ігрових продуктів. У Марії 80 ігор в оперуванні та понад 150 у портфоліо.

- Проводила дослідження більш ніж на 150 проєктах з GameDev, FoodTech і E-Commerce.
- Провела понад 700 глибинних інтерв'ю.
- Спікер конференцій UX-Марафон, The Big Deal, DevGAMM
- Викладач курсу UX-дослідника

Чому нас люблять

Ваш майбутній
сертифікат

Після курсу ви матимете іменний електронний сертифікат. Він додасть цінності вашому портфоліо і підтвердить успішне навчання у skillsetter.

Почніть навчатися прямо зараз

Перший розділ курсу безкоштовний. У ньому ви познайомитеся з нашою платформою та форматом симулятора. Це допоможе зрозуміти, наскільки він підходить вам.

$999

$149 одним платежем

або від $50 на місяць в розстрочку на 3 місяці

Приступіть до навчання
у безкоштовному розділі

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Поширені
запитання

Яка тривалість курсу?

Навчання в симуляторі триватиме близько місяця.

Скільки годин на тиждень треба вчитися?

Зазвичай наші учні приділяють курсу 5-7 годин на тиждень. Можна вчитися швидше, у нас немає обмежень.

У який час відбуваються заняття?

У симуляторі ви вчитеся тоді, коли це зручно вам. Можна зранку перед роботою, в обід чи на вихідних.

Як перевіряються завдання?

Частина завдань з автоматичною перевіркою - буде одразу зрозуміло, правильне рішення чи ні. Але є відкриті завдання, де немає однієї правильної відповіді. У них ви побачите відповідь від автора курсу та відповіді інших учнів - так ви зрозумієте, як іще можна було розв'язати це завдання.

Чи є повернення коштів?

Так, якщо ви пройшли не далі 3 розділу і з часу купівлі минуло не більше тижня.