Старт одразу

Проджект-менеджер (UA)

Проджект — рушій будь-якого проекту і той самий невід'ємний міст між замовником та командою розробки. Як жонглювати між документацією, конфліктами у команді, бюджетами на розробку і ще-чимось-зараз-гляну-таск-менеджер-і-скажу? 

Спойлер: цілком реально і навіть успішно — якщо опанувати критичні навички управління проєктами. Їх ми і зібрали у єдиний пакет-професію. Крок за кроком ви опануєте Scrum, побудову процесів на проєкті, team management, і не тільки. 

Почати безкоштовно Набір із 5 курсів
Безкоштовний розділ
Навчання в симуляторі
Онлайн в будь-який час
Автори - практики
Занурення в ІТ середовище

Робота, яку ви полюбите

Проджект-менеджер керує командами й організовує процес розробки. Він повністю супроводжує проєкти: від отримання вимог замовника до офіційного релізу та подальшої підтримки проєкту.

Приємна кіллер-фіча: це IT-професія, заради якої не треба вчитись кодити.

Зарплата проджект-менеджера
Після навчання
$1000
+1 рік досвіду
$1700
+2 року досвіду
$3000
За даними ринку східної Європи за 2021 рік

Як влаштовано навчання у симуляторі skillsetter?

У нас немає нудних лекцій та теорії заради теорії. Замість цього на нашій платформі ви одразу поринете в роботу віртуальної IT-компанії. На вас чекає вирішення реальних проблем, практичні завдання одразу паралельно з навчанням та імітація роботи у справжній айтішці.

У курсах на вас чекає лише необхідна та актуальна теорія, а практичні завдання допоможуть зафіксувати нову інформацію.

Графік навчання гнучкий — тільки ви обираєте зручний для себе час.

Ваш майбутній
сертифікат

Після курсу ви матимете іменний електронний сертифікат. Він додасть цінності вашому портфоліо і підтвердить успішне навчання у skillsetter.

Почніть навчатися вже зараз

Після реєстрації вам буде доступний безкоштовно демо-розділ симулятора

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Реєструючись, ви погоджуєтесь з договором оферти та політикою конфіденційності.

Чого ви навчитеся
після курсу

Керувати ІТ-проєктами

Ви зможете: розробляти й описувати вимоги до продукту, створювати умови для реалізації проєкту, декомпозувати завдання, прогнозувати терміни виконання проєкту, оцінювати команду й готовність проєкту.

Керувати командою

Зрозумієте, як формувати команду, яка зможе створювати успішні продукти. Навчитеся знаходити підхід до кожного члена команди для реалізації його потенціалу. Зможете знаходити вихід з конфліктних ситуацій та формувати лідерську позицію

Взаємодіяти з розробниками

Ви навчитеся переводити запити бізнесу в задачі для розробників. Зможете обговорити архітектуру проєкту разом з тімлідом або розв'язати складе питання напряму з розробником. Для цього не доведеться вивчати мову програмування.

Гасити пожежі

Ви зрозумієте причинно-наслідкові зв'зки проблем на проекті, навчитеся приймати швидкі рішення та опануєте problem solving skill.

Програма курсу

Для старту у професії

Ці курси допоможуть вам опанувати базові навички. Якщо ви пройдете їх всі, то зможете претендувати на нову професію.

Як пройти відбір в IT-компанію 2.0

Сьогодні знайти роботу складно як ніколи — вперше за довгий час кандидат більше не диктує умови ринку. Саме тому ми розробили курс-швидку допомогу для тих, хто шукає роботу у IT. 

Ми розібрали усі ключові аспекти: від резюме до проходження тех.інтерв'ю. May the force be with you!

Вибір кар'єрної стратегії
Складання резюме
Написання мотиваційного листа
Проходження інтерв'ю з рекрутером
Рішення тестового завдання
Проходження технічного інтерв'ю
Нетворкінг

Команда SkillSetter

Курс

Як пройти відбір в IT-компанію 2.0

Команда SkillSetter

Розділи

Вектор кар'єри

Positioning-Driven кар'єра

Purpose-Driven кар'єра

End-Goal-Driven кар'єра

Яку стратегію обрати

Відбір вакансій

Резюме

Супровідний лист

Дзвінок від рекрутера

Тестове завдання

Технічне інтерв'ю

Cultural fit

Офер

Нетворкінг

Управління проєктами

Основа, база, фундамент для всіх, хто починає свій шлях як проджект. 

Який тип контракту обрати? Як формувати команду під проект? Що робити, коли естімейти «посипалися»? С усім цим розбиратимемося разом на курсі. 

P.S. Радимо цей курс і для тих, хто формально не айтішний проджект, але виконує подібні функції. 

Робота з контактами в IT-аутсорсі
Підбір оптимальної команди під проєкт
Інструменти PM: багтрекер, таск-менеджер, вікі
Опис функціональних та нефункціональних вимог
Опис фіч за допомогою user stories та use cases
Оцінка фіч у годинах та story points
Декомпозиція завдань
Оцінка швидкості роботи команди та термінів проекту
Організація SCRUM-подій у команді
Проєктний трикутник: розуміння взаємозв'язків між терміном, вартістю та скоупом проекту
Прогноз дати релізу за допомогою Release burndown chart та методу критичного шляху
Розробка критеріїв готовності фіч: DoR та DoD

Команда SkillSetter

Курс

Управління проєктами

Команда SkillSetter

Розділи

Запуск проєкту. Частина 1

Дізнаємося, як влаштовані IT-проєкти на аутсорсі та за якими методологіями вони ведуться. Розберемося, які бувають договори та як проводити їх рев'ю. Зберемо команду дизайнерів, розробників та QA для першого проєкту та підготуємося до запуску процесів.

Запуск проєкту. Частина 2

Навчимося проводити внутрішній Kick-off з командою та зовнішній – з клієнтом. Запустимо процеси, підготуємо проєкт у багтрекері та роздамо перші завдання команді на нульовий спринт.

Робота з вимогами

Дізнаємося, як проджект перетворює бажання замовника на конкретні вимоги та завдання для команди. Розберемося у функціональних та нефункціональних вимогах до системи. Навчимося описувати фічі для розробників за допомогою користувачів сторі та юзкейсів.

Оцінка задач

Проведемо дві зустрічі: грумінг беклогу та планування спринту. Навчимося оцінювати фічі в годиннику та сторі поінтах. Визначимо швидкість роботи команди з допомогою Velocity. Розподілимо завдання між розробниками на першу ітерацію. Розберемося, як оцінювати весь проєкт ще до його продажу.

Робота з термінами та бюджетом

Дізнаємося, що таке проєктний трикутник і навчимося розпоряджатися бюджетом, термінами та скоупом проєкту. Розрахуємо вартість спринту для замовника. Визначимо, скільки часу залишається до релізу, використовуючи Release burndown chart та метод критичного шляху.

Процеси

Докладніше познайомимося з процесами в спринті та засвоїмо основні ідеї та цінності Scrum. Проведемо демо і підіб'ємо підсумки перших двох тижнів. Напишемо спринт репорт і заплануємо Scrum-події на наступну ітерацію. Познайомимося з умовами готовності фічі DoR і DoD.

Як справлятися з проблемами

Розберемо проблеми, з якими регулярно зіштовхуються проджекти. Дізнаємося, що робити, коли клієнт змінює терміни проєкту, команда не вписується в оцінки або звільняється розробник. Розберемося, що взяти до уваги в першу чергу, коли потрапляєш в нову компанію на вже існуючий проєкт.

Робота з якістю та релізами

Дізнаємося, як успішно підготуватися до релізу. Навчимося працювати з відділом якості. Розглянемо ручні й автоматичні типи тестування. Зрозуміємо, що потрібно зробити в продакшені, щоб нічого не зламалось. Завершимо першу фазу проєкту Filmy і продемонструємо свою роботу замовнику.

Фінальний проєкт

Ви будете частиною команди додатку Breeze. Вам доведеться підготувати додаток до презентації для інвесторів. Ви побудуєте роботу команди, зафіксуєте вимоги до продукту й розплануєте задачі. Від вас буде залежати доля проєкту.
Взаємодія з розробниками 2.0

Часом здається, що розробники прилетіли у твою компанію наче з іншої планети. І «закинь тікет у беклог» — ще не найскладніше.

Тому ми розробили курс для усіх тих, кому потрібно щодня взаємодіяти з розробниками — і бажано розуміти один одного без сурдоперекладача. Спойлер: насправді все не так складно, особливо після нашого курсу.  

Складання Product Roadmap
Постановка завдань команді розробки
Оцінка дат релізу
Написання документації
Створення структури аналітичних івентів
Управління Agile-командою
People management: зворотний зв'язок та розв'язання конфліктів

Олег Свірський

Senior Product Manager at Deel (ex-Matic, Comfy, Vimeo)

Курс

Взаємодія з розробниками 2.0

Олег Свірський

Senior Product Manager at Deel (ex-Matic, Comfy, Vimeo)

Розділи

Ключові поняття у веб-розробці

Розберемося, які знання в веб-розробці потрібні продакт- і проджект-менеджеру: як працюють мови програмування, фреймворки для програмування, бази даних.

Ключові поняття в мобайл-розробці

Розберемося, які знання в мобайл-розробці потрібні продакт- і проджект-менеджеру: архітектура, платформи і стек для розробки мобільних додатків.

Цикл розробки продукту та команда

Розбираємося з SDLC та ролями й обов'язками кожного в команді.

Планування фіч

Підготуємо роадмап нового віджета QuickDoc для розробників. А потім сформулюємо список завдань для команди - беклог.

Методи оцінки в командах

Навчимося оцінювати складність завдань за методами:
• T-shirt sizing, • метод трьох точок, • Agile-матриця, • Planning Pocker.
Плюс: velocity команди і визначення дати релізу.

Документація

Складемо документацію продукту. Докладніше розберемося з user stories і тим, як перетворити їх на завдання для розробників. Сформулюємо вимоги до нового віджету і пропишемо його Acceptance Criteria. Навчимося працювати в Confluence.

Фінальний проект

Створимо roadmap для нової програми. Сформулюємо беклог. Оцінимо завдання на швидкість їх виконання і заплануємо спринт. А в кінці складемо документацію.
Управління командою

Опануйте нову навичку й прокачайте вашу кар'єру за один місяць.


Практикуйтесь в симуляторі, ставайте частиною нашої спільноти й застосовуйте нові навички в роботі.

Найом співробітників
Проведення адаптації
Постановка OKR та KPI
Оцінка ефективності команди
Вибудовування культури зворотного зв'язку
Проведення 1:1 та інших зустрічей
Мотивація команди
Вирішення конфліктів
Формування лідерства
Делегування
Звільнення працівників

Антон Чорний

CEO в GoIT — одного з найбільших EdTech`ів України

Курс

Управління командою

Антон Чорний

CEO в GoIT — одного з найбільших EdTech`ів України

Розділи

Найом співробітників. Частина 1

Розберемося, як зрозуміти, які люди потрібні, щоб зробити команду сильнішою. Створимо портрет ідеального кандидата. Навчимося складати вакансію, на яку захочеться відгукнутися. Зрозуміємо, як правильно вибудовувати воронку найму.

Найом співробітників. Частина 2

Дізнаємося, як вибрати претендентів, яких варто покликати на співбесіду. Навчимося складати питання для інтерв'ю з компетенцій та проводити його. Зрозуміємо, навіщо опрацьовувати оффер. Розберемося, як зробити так, щоб людина не зірвалася в останній момент і вийшла на роботу.

Онбординг та адаптація співробітників

Навчимося вибудовувати процес адаптації працівників. Зрозуміємо, як не просто познайомити людей між собою, а налаштувати їх на спільну роботу. Дізнаємося, через що можуть виникати конфлікти всередині команди на етапі адаптації. Навчимося проводити фінальну зустріч випробувального терміну та оцінювати його результати.

Постановка цілей та завдань

Зрозуміємо, як правильно ставити стратегічні цілі та каскадувати їх. Навчимося вибудовувати систему планування у команді. Розберемося, як правильно ставити KPI та цілі по OKR. Дізнаємося, як контролювати процеси та правильно рефлексувати.

Оцінка ефективності команди

Розберемося, як зрозуміти, які люди потрібні, щоб зробити команду сильнішою. Створимо портрет ідеального кандидата. Навчимося складати вакансію, на яку захочеться відгукнутися. Зрозуміємо, як правильно вибудовувати воронку найму.

Розвиток культури зворотного зв'язку

Навчимося говорити так, щоби співробітники прислухалися. Зрозуміємо, як давати фідбек у нейтральній формі. З'ясуємо, як зробити так, щоб зворотний зв'язок був корисним усім. Розберемося, чи варто співробітникам давати один одному фідбек та у якому форматі. Дізнаємось, як правильно проводити зустрічі з командою.

Мотивація команди

Навчимося підтримувати мотивацію різних працівників. Визначимо, як заохочувати хорошу роботу та як говорити про погану. Зрозуміємо, як мотивувати людей на активність. Дізнаємось, як правильно дякувати команді. Розберемося, як бачити сильні та слабкі сторони працівників та працювати з ними.

Розвиток співробітників у команді

Зрозуміємо, як покращувати навички співробітників та надихати команду на розвиток. Дізнаємося, як визначати зони зростання. Розберемося, як організувати навчання. Навчимося складати та використовувати Personal Development Plan.

Конфлікти у команді

Навчимося вирішувати конфлікти. Розберемося, як перетворити токсичний конфлікт на продуктивний. Зрозуміємо, як діяти у складній ситуації з підлеглими. Навчимося регулювати конфлікти всередині команди та повертати дружню атмосферу.

Формування лідерської позиції та довіри до менеджера

Розберемося, як зробити так, щоб співробітники любили і поважали. Зрозуміємо, у чому секрет згуртованих та дружніх команд. З'ясуємо, як сформувати стійку лідерську позицію.

Делегування завдань

Зрозуміємо, як припинити виконувати роботу за інших людей. Навчимося делегувати завдання співробітникам. Розберемося у типових помилках делегування. Дізнаємось, як контролювати результати.

Звільнення працівників

З'ясуємо, як визначити, що співробітник більше не хоче рости та працювати над помилками. Зрозуміємо, як грамотно побудувати процес звільнення. Навчимося проводити exit-інтерв'ю. Розберемося, як правильно звільнити людину і залишитися з нею у добрих стосунках.
Scrum та Agile-практики

Усі про них говорять, та мало хто вміє будувати процеси — так, ми про гнучкі методології. Цей курс для тих, хто хоче раз і назавжди розібратися із Scrum. І не просто розібратися — а навчитися будувати процеси, і навіть коригувати їх під власні потреби. 

Марина Хамлак

Senior Scrum Master at SimCorp

Курс

Scrum та Agile-практики

Марина Хамлак

Senior Scrum Master at SimCorp

Розділи

Підготовка до впровадження Scrum

Дізнаємося, що таке Scrum та навіщо впроваджувати його в компанії. Розглянемо основні переваги Scrum та порівняємо його з Waterfall – традиційним підходом до розробки.

Цінності Agile та практика Scrum

Цінності Scrum та філософія Agile. • ключові поняття курсу: спринт, артефакти та церемонії, • як переконувати команду та керівництво у користі Scrum.

Впровадження Scrum у команді

Підготовка до впровадження Scrum: • як знайти продакт-оунера, визначити стейкхолдерів та сформувати команду, • запуск Scrum-процесів за чеклістом, • робочий простір у Jira.

Планування спринту

Продовжимо вивчати використання Scrum. У цьому розділі ви зробите грумінг беклога в Jira і проведете планування першу зустріч нульового спринту.

Дейлі та контроль процесів

• як проводити щоденні зустрічі, • робочі процеси у Jira, • розв'язання проблем у команді, • фасилітація.

Спринт-рев'ю

Як підбивати підсумки спринту на зустрічі зі стейкхолдерами та відпрацьовувати заперечення.

Ретро та розбір проблем

Методики проведення ретроспективи. • менеджмент процесів у команді, • пошук точок зростання, • запис спостережень на Scrum-дошку Jira за допомогою Confluence.

Новий спринт — зміни

Обговоримо, що у Scrum-процесі може піти негаразд і якими методами можна це виправити. Спробуємо відійти від чистого Scrum та підлаштувати його під команду. Розглянемо Kanban та інші Agile-фреймворки, навчимося впроваджувати елементи з них.

Автори курсу — практики
з найкращих IT-компаній

Команда SkillSetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою


• експерти в EdTech

• менеджери з досвідом управління гібридними командами, зокрема — девелоперами

Команда SkillSetter

Команда SkillSetter

10+ експертів, які готові поділитися експертизою


• експерти в EdTech

• менеджери з досвідом управління гібридними командами, зокрема — девелоперами

Олег Свірський

Senior Product Manager at Deel (ex-Matic, Comfy, Vimeo)

Олег Свірський

Senior Product Manager at Deel (ex-Matic, Comfy, Vimeo)

10+ років досвіду у продакт-менеджменті 

• входить до топ-3 в категорії Product Management від IT Awards UA.
• керував продуктовою міжнародною компанією та привів бізнес до п'ятикратного росту.
• спікер конференцій Thinkstage, BAQ, UBA2020, Kyiv PM Day, San Francisco Product School.
• домени: Retail, InsurTech, MarTech, Consulting.

Антон Чорний

CEO в GoIT — одного з найбільших EdTech`ів України

Антон Чорний

CEO в GoIT — одного з найбільших EdTech`ів України

• входить у Forbes 30 Under 30' 2021

• 6+ років управлінсього досвіду

• пройшов шлях від тімліда до СЕО компанії у 400+ людей 

• PhD in Economics

Марина Хамлак

Senior Scrum Master at SimCorp

Марина Хамлак

Senior Scrum Master at SimCorp

• Scrum-майстер у команді, розподіленій по 9 країнах світу


• 7+ років досвіду роботи у міжнародних компаніях зі стейкхолдерами різних національностей, релігій та культур.

• одночасно керувала процесами роботи у 3-х командах із 30+ інженерів, які перебували на двох континентах у трьох країнах.

• впроваджувала Scrum-процеси в одній з провідних аерокосмічних компаній США.


Почніть навчатися вже зараз

Після реєстрації вам буде доступний безкоштовно демо-розділ симулятора

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Реєструючись, ви погоджуєтесь з договором оферти та політикою конфіденційності.

Змінюємо життя людей

Ми віримо, що робота є важливою частиною нашого життя. Ми також віримо, що витрачати третину життя на нелюбу справу – це шлях
в нікуди. Тому ми зробили skillsetter.

У нас кожен може змінити своє життя. Для цього потрібно докласти зусиль та старанно вчитися. Ми будемо поруч і допоможемо
на кожному етапі. І тоді за 6 місяців у вас з'явиться робота, на яку хочеться повертатися.

Приходьте до нас, якщо ви готові до змін. Ми підтримаємо❤️

3000+
Учнів, які змінюють своє життя
84%
Рекомендують наше навчання друзям та колегам
91%
Випускників знаходять нову роботу протягом 3 місяців

Владислав Витко

Продакт-менеджер в Welltech

Владислав Витко

Продакт-менеджер в Welltech

На першій роботі я відповідав за роботу онлайн магазину спортивного спорядження.


Керував просуванням сайту, приймав звіти від маркетингової агенції та перевіряв, чи всі товари відображаються в каталозі. Іноді я запроваджував нові фічі на сайт. Наприклад, онлайн-примірку для користувачів.


Але цей досвід не зрівняється із завданнями продакту в IT-компаніях. Якоїсь миті мені стало нудно працювати в цій ніші. Мені завжди подобалося покращувати продукти, а не просто просувати. В яку б компанію я не прийшов, завжди бачив, що ще можна додати поточний товар або послугу.


Тому я вирішив стати продактом, почав шукати курси з продакт-менеджменту та знайшов skillsetter.

Илья Берестовский

Продакт-менеджер в Genesis Tech

Илья Берестовский

Продакт-менеджер в Genesis Tech

До продакт-менеджменту я прийшов після роботи над власним невеликим бізнесом із партнером. На маркетплейсі Fiverr ми зробили найпопулярніший обліковий запис у розділі відео та анімація. А потім вирішили, що потрібно робити власний продукт у сфері відеовиробництва. Це спрацювало — у нас чимало замовників.


Через 5 років роботи над одним продуктом я зрозумів, що мені не вистачає чогось нового. Я хотів поміняти напрямок продукту, над яким я працюю, не відкриваючи для цього черговий бізнес. До того ж, я хотів отримати новий досвід і вперше попрацювати не на себе.


Я вирішив попрацювати у більшій компанії. Так я б отримав більше можливостей у роботі з іншими фахівцями та більше ресурсів. Коли ти працюєш підприємцем, то втрачаєш власні гроші. Така несвобода сильно обмежує, тому я вирішив піти у продакт-менеджмент.


У мене вже були розрізнені знання та власний підприємницький досвід. Але не виходило зібрати все це в єдину картину. Тоді я випадково натрапив на курс skillsetter і вирішив пройти його, щоб систематизувати знання.

Ігор Горовой

Продакт-менеджер в Struktura

Ігор Горовой

Продакт-менеджер в Struktura

Зараз я джуніор-продакт-менеджер в компанії Struktura. Працюю над продуктом, який допомагає батькам доглядати дітей в інтернеті. Я щойно отримав оффер і займаюся переїздом до Києва.


До цього я був бренд-менеджером в аграрному стартапі Agroxy та проджект-менеджером у компанії KYIV CAR EXPO, яка організовує автомобільні виставки. У стартапі Agroxy я займався тим, чим займається продакт-менеджер. Мені подобалися ці обов'язки, тому вирішив повністю перейти в продуктову сферу.


Я побачив у Instagram рекламу skillsetter, вивчив сайт та структуру курсів. Мене привабив формат симулятора. Замість лекцій та нескінченних хат тут повне занурення у професію та відпрацювання практичних навичок. Я вирішив, що з інтерактивом навчатись буде цікавіше.


Як результат, я став отримувати на 70% більше, ніж на минулій роботі.

Чому нас люблять

Почніть навчатися прямо зараз

У демонстраційному розділі ви виконаєте реальні завдання та отримаєте поради
від автора курсу. Це допоможе зрозуміти, як вам підходить нова професія.

$476

$299 одним платежем

або від $100 на місяць в розстрочку на 3 місяці

Демо-розділ доступний після реєстрації

Вкажіть свій email в коректному форматі

Вкажіть свій телефон в коректному форматі

Поширені
запитання

Яка тривалість курсу?

Близько 3 місяців — та все залежить від вашого графіку та темпу.

Скільки годин на тиждень треба вчитися?

Зазвичай наші учні виділяють курсу 5-7 годин в тиждень. Можна вчитися швидше — up to you.

В який час проходять заняття?

У симуляторі ви навчаєтесь тоді, коли це зручно вам. Можете з ранку перед роботою, ввечері заміть Нетфліксу чи у вихідні.

Як перевіряються завдання?

Частина завдань з автоматичною перевіркою — буде одразу зрозуміло чи правильна відповідь. Але також є відкриті завдання, де немає правильної відповіді. В них ви побачите відповідь від авторів курсу та відповіді інших учнів — так ви зрозумієте, як ще можна вирішити це завдання.

Що таке демонстраційний розділ?

Це невеликий фрагмент симулятора, в якому ви познайомитесь з авторами курсу, дізнаєтесь нюанси нової професії та вирішите декілька завдань з курсу.

Чи є повернення коштів?

Так, якщо ви пройшли не далі 3 розділу та з моменту придбання минув не більш ніж тиждень.